اخبارفرهنگی

پژوهش استانی، جزو پژوهش‌های برتر کشوری، انتخاب شد

طرح تحقیقاتی پیشنهادی پایان‌یافته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با عنوان: «بررسی عوامل مؤثر بر توسعه اقتصاد هنر استان و ارائه برنامه‌های عملیاتی آن.» جزو پژوهش‌های برتر کشوری انجام‌شده در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخاب و معرفی شد که اجرای آن، به عهده دکتر نجف قراچورلو بود.

خلاصه نوشته
  • در آیین اختتامیه سومین دوره «معرفی برترین‌های پژوهشی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، کار پژوهشی دکتر نجف قراچورلو، از پژوهشگران استان آذربایجان شرقی، جزو پژوهش‌های برتر کشوری انجام‌یافته در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخاب و معرفی شد.

در آیین اختتامیه سومین دوره «معرفی برترین‌های پژوهشی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» که در روز یکشنبه، مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ و با حضور محمود شالویی،‌ دستیار ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن نامور مطلق، رئیس فرهنگستان هنر، محمد سلگی، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر ارتباطات و جمعی از پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر که در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شده بود، کار پژوهشی دکتر نجف قراچورلو، از پژوهشگران استان آذربایجان شرقی، جزو پژوهش‌های برتر کشوری انجام‌یافته در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخاب و معرفی شد.

در این برنامه، ضمن معرفی پژوهش‌های برتر انجام‌یافته در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پژوهشگران برگزیده حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، تقدیر به عمل آمد که طرح تحقیقاتی پیشنهادی پایان‌یافته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با عنوان: «بررسی عوامل مؤثر بر توسعه اقتصاد هنر استان و ارائه برنامه‌های عملیاتی آن.» جزو پژوهش‌های برتر کشوری انجام‌شده در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخاب و معرفی شد که اجرای آن، به عهده دکتر نجف قراچورلو بود.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌ها و زحمات مجری طرح مزبور، قدردانی گردید. تقویت آفرینش‌های فرهنگی و هنری و تلاش برای تحقق مرجعیت پژوهشی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اهداف این برنامه بود.

دکتر نجف قراچورلو، عضو هیأت علمی جهاددانشگاهی استان بوده؛ دارای مدرک دکتری مدیریت مالی از دانشگاه پونای هندوستان می‌باشد.

رسانه یادآوری، صدای رسای همه مردم

گرد آورنده
رسانه یادآوری
منبع
جهاددانشگاهی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

KUBET