داستانک

رفتار گرگ

حیوانی که خشم خودش را در اسارت هم، حفظ کرده و خودش را نتوانسته با محیط سازگار کند و در داخـل قفس، دائماً با سرعت، این‌طرف و آن‌طرف می‌رود و آرام و قـرار ندارد و دنبال یک راه‌حلّی می­‌گردد، گرگ است.

خلاصه نوشته
  • تنها حیوانی که خشم خودش را در اسارت هم، حفظ کرده و خودش را نتوانسته با محیط سازگار کند و در داخـل قفس، دائماً با سرعت، این‌طرف و آن‌طرف می‌رود و آرام و قـرار ندارد و دنبال یک راه‌حلّی می­‌گردد، گرگ است.

در باغ­ وحش‌­ها، همه حیوانات معمولاً بعد از سپری شدن یک مدتی، به یک آرامشی رسیده‌­اند؛ آنها، وضعیت موجود را قبول کرده‌اند؛ حتی آن شیرش هم، قبول کرده که باید در داخل قفس باشد و بماند؛ لم داده و عین خیالش هم نیست.

خرس هم همینطور؛ میمون هم که از همان روز اول، به بازیگوشی و دلقکی خودش، مشغول است. کروکودیل، با یک وعده غذای مرغ زنده، رام شده و فیل، به خاطر چندتا هویج و کلم، سواری می‌­دهد؛ بقیه حیوانات هم حال و وضعشون، مشابه همین وضعیت است؛ فقط در این وسط، تنها حیوانی که خشم خودش را در اسارت هم، حفظ کرده و خودش را نتوانسته با محیط سازگار کند و در داخـل قفس، دائماً با سرعت، این‌طرف و آن‌طرف می‌رود و آرام و قـرار ندارد و دنبال یک راه‌حلّی می­‌گردد، گرگ است.

رسانه یادآوری، صدای رسای همه مردم

گرد آورنده
Comparative Education
منبع
Comparative Education
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن

KUBET